×


תפריט נגישות

הובלות פריטים בודדים

 

 

כל מה שצריך לדעת על הובלות פריטים בודדים


הובלת פריט בודד כמה זה יעלה לי? איזה סוג רכב הובלה הכי מתאים לי?

ועוד תשובות לשאלות רבות שאנשים שואלים לפני שהם מחליטים להזמין חברת הובלות.

ייעוץ טלפוני והצעת מחיר ללא התחייבות!

 

 

היום כבר אין צורך להשקיע זמן בחיפוש אחר חברת הובלות טובה, אתר שירות 10 בדק ומצא עבורכם חברות הובלות פריטים בודדים איכותיות ומקצועיות שקיבלו ביקורות חיוביות והמלצות מהגולשים ועכשיו גם אתם יכולים להינות מייעוץ מקצועי בחינם והצעות מחיר ללא התחייבות, מלאו את טופס בקשה להצעת מחיר ועד 3 מובילים יחזרו אליכם טלפונית, בדרך זו תקבלו תשובות לשאלות וגם תעשו השוואת מחירים.

 

 

טיפים עבור הובלות פריטים בודדים


קורה לא אחת שאתה מעוניין להעביר משהו ממקום למקום. לאדם ממוצע, בעל רכב גדול מספיק, אין שום בעיה בד"כ. אבל מה קורה אם אין לך רכב? מה קורה אם הרכב שלך אינו גדול מספיק או אם אינך מסוגל להרים לבדך את הפריט אותו תהיה מעוניין להעביר? למשל - הובלת פריטים בודדים כגון עץ מגינה אחת לאחרת, יכולה להיות בעייתית עד בלתי אפשרית ברכב פרטי ממוצע.

אפילו אם יש לך מישהו להשאיל ממנו רכב מתאים, שיסכים ללכלוך שתשאיר אחריך - לא תמיד אתה תדע איך לבצע את ההעברה באופן בטוח ויעיל - מבלי לשבור את העץ או לאבד אותו במהלך נסיעה.

 

אל חשש – שירותים מקצועיים


קודם כל, ברור לכל שישנה אפשרות של חברת הובלות. רב האנשים לא יודעים ששירותים של חברות הובלה רבות כוללות היום גם מסלול של הובלות פריטים בודדים.

בהזמנה של מובילים עבור פריט בודד יש יתרון גדול- המחיר שונה משירותי הובלה רגילים וזול באופן משמעותי.

ואם נחזור לדוגמא הקודמת של הובלת עץ - הרי שמדובר על מקצוענים, מה שמרגיע בוודאות. מוביל מקצועי יידע כיצד לארוז את העץ שלך מבלי לפגוע בו אך באופן בטיחותי, כך שלא יפגע על הכביש וגם לא יפגע באף אחד אחר.

אין ספק כי מקרים בהם מובל פריט בודד אך עדין, הם מקרים עבור הובלה מקצועית בלבד.

 

עוד להוביל


כאשר מדובר על שירותי הובלות עבור פריט בודד כגון הובלת מיטה זוגית, הובלת עצי זית, הובלת מטענים , צריך כמובן להתאים את הרכב האוסף לסוג וסגנון הפריט.

אחרי הכל, גם הובלת רכב- הינה הובלת פריט בודד.

אבל אם נתמקד לרגע בשירותי הובלות קטנות שקורות כהשלמה לבית ולא מעבר דירה של ממש, חשוב לבדוק מספר דברים.

קודם כל, תבדקו כי אתם נמצאים במסלול מיוחד של מחיר הובלות פריטים בודדים ואם לחברת ההובלה עמה אתם סוגרים אין מסלול כזה - בבקשה לבדוק אלטרנטיבות.

הובלה לפריטים בודדים יכולה להיעשות ע"י מוביל טנדר, כמו זה המשמש מוביל ירקות ולכן צריכה להיות זולה יותר מאשר משאית גדולה- ושלא יספרו לכם סיפורים על מדרגות וקומות גבוהות.

 

10 טיפים הובלות פריטים בודדים

 

זקוקים להובלה של מקרר? ארון? סלון? מכונת כביסה? פסנתר?! אז הגעתם למקום הנכון! כל מה שתרצו לדעת על הובלות של פריטים בודדים מהכי בסיסי כמו איך בוחרים חברת הובלות אמינה ומקצועית ועד טיפים קטנים ליום המעבר! הינה 10 טיפים שיעדכנו אתכם בכל הדרכים הכי יצירתיות להעביר הובלות קטנות ובכל הטיפים האפשריים איך להפוך את ההובלה שלכם להכי יעילה ומקצועית שאפשר!

1. מה אני צריך להוביל? התאימו את ההובלה למוצר – לכל פריט צריכה להיות התייחסות שונה בכל הנוגע מהובלתו ממקום אחד למשנהו וצעדים שצריך לנקוט למען העברה בטוחה ויעילה, לדוגמא: מקרר תצטרכו לזכור לנהוג בו בכללים מסוימים למשל, הוצאת כל המזון והשארתו בצידנית למשל כל ההובלה, ניקיון בסיסי בתוך המקרר למקרה ולא יופעל כמה ימים אחרי ההובלה ועוד – לכל פריט יש את הכללים שלו לאריזה וטיפול ולכן חשוב שתבררו מבעוד מועד על מה תצטרכו להקפיד עליו לפני, בזמן ואחרי ההובלה.

2. מה היא בעצם הובלה קטנה? מה ההבדל בינה לבין הובלה גדולה? – ובכן הובלה קטנה בד"כ מתבצעת בעזרת טנדר או כלי רכב קטן יחסית ולעומת זאת הובלה גדולה מתבצעת בד"כ במשאית מותאמת לפריט. שירותי הובלות קטנות יכולים להינתן ע"י חברות גדולות וגם חברות קטנות ומחירה תלוי בפריט המדובר, למשל הובלה שדורשת עדינות כמו הובלת פסנתר אינה באותה עלות כמו הובלת טרקטורון שטח.

3. ממה מורכב מחיר ההובלה? – מחיר ההובלה מורכב מ: מרחק, גישה מהרחוב, גישה למקום הנחת עצמו במבנה, אופי הפריט אריזה. מה הכוונה בכל אחד מהקריטריונים?:

מרחק – ובכן פשוטו כמשמעו, מהו המרחק בין מיקום הפריט העדכני ולמיקומו העתידי.

גישה מהרחוב – האם יש מקום לחנות בו את הרכב? האם יש מרחק הליכה ממקום החניה למבנה? ובקיצור האם יש מכשולים למיניהם שעלולים להקפיץ את המחיר.

גישה למקום עצמו במבנה – דלתות צרות שידרשו התאמה של הפריט אליהן (פירוק), ללא מעלית, מקום הנחה מוגבה (כמו במה וכדומה) וכדומה. כל מכשול בתוך המבנה גם יעלה לכם בעוד כמה שקלים.

אופי הפריט – לדוגמא: מקרר אפשר להתנהג אתו בפחות עדינות כשמדובר בקשירתו לטנדר ואין צורך לדאוג לשריטות או לנזק בגלל החומרים הקשיחים ממנו הוא עשוי וגם אין בעיה לחשוף אותו לשמש לזמן מה בנסיעה בין עירונית אך אותה התנהגות בתמונה ייקרת ערך, שצריכה להיות קשורה בעדינות זהירה ואף צריכה להיות מוחזקת בטמפרטורה מסוימת לשמירה על איכותה, עלולה לפגום בתמונה ואף לגרום לה נזק בלתי הפיך – לכל פריט צריכה להיות התייחסות אחרת וזה גם כלול במחיר.

אריזה – ובכן במקום לארוז בעצמכם תמיד תוכלו לכלול במחיר אריזה כשאתם סוגרים על הובלה וזה גם תוספת במחיר.

4. התאימו את האריזה והרכב לפריט, מנוף, משאית, טנדר – מה מתאים? – מזרון עוד איכשהו אפשר לדחוף על גג רכב פרייבט אבל מקרר? מכונת כביסה? פסנתר?! בואו נסכם שלא כל פריט מתאים להובלה ע"י כל רכב! ובכן היגיון בריא עובד פה יופי אבל לפעמים כולם טועים ולכן הכי טוב שתקבעו פגישת ייעוץ בחברה גדולה וידועה בעלת צי רכבים מסוגים שונים (אפילו אם אתם לא להוטים על לשכור את שרותיה) ולקבל חוות דעת מקצועית על הדרך היעילה והבטוחה ביותר להעביר את הפריט!

5. הובלת מנוף – מנוף כבודו במקומו מונח. כמה שניראה שמנוף הוא צעד קיצוני, שימוש במנוף בייחוד בהובלות של פריטים בודדים הוא נפוץ יותר משחשבתם. מנוף מיועד לפריטים מסוימים אשר הובלה ע"י סבלים עלולה לגרום להם נזק בלתי הפיך.

בנוסף, מנוף מיועד לסביבת מגורים שבה אין מעלית, הרבה מדרגות ושאין גישה חלקה למקום כמו דלתות כניסה סטנדרטיות לפריט גדול במיוחד (כמו פסנתר כנף) וכדומה.

מנוף, לעיתים גם לא מוזמן רק כשיש בעיות בסביבת המגורים אלא מטעמי נוחות גם! למנוף יש יתרונות רבים, כמו: סביבה שקטה לשכנים, בטיחות יותר איכותית בקרב פעוטות וחיות מחמד, צמצום משמעותי של לכלוך מרגליים או לכלוך נגרר מבחוץ, קיצור זמן משמעותי של ההובלה, הסיכוי לשריטות ולשפשופים על הפריט הוא נמוך ביותר, חסכון בכוח אדם (טיפ אחד פחות לתת) ועוד.

מתי תדעו שמנוף זה הדרך בשבילכם? ובכן עוד הפעם כמו בטיפ 4, פגישת ייעוץ תעזור לכם להגיע להחלטה נכונה אך בנוסף רצוי שתבררו גם עם אנשים שחוו הובלה מסוג זה וגם תוודאו שבאמת שווה לכם מבחינה כספית לבצע הובלה בדרך זו.

טיפים 6-9 מותאמים לעזור לכם למצוא את חברת ההובלות המתאימה עבורכם:

6. המלצות – המלצות הן דרך מעולה להתחיל בחיפושים אחרי חברת ההובלות מתאימה עבורכם – כל המלצה כשרה כל עוד היא באה ממקור מהימן. המלצות יכולות לבוא מכמה מקורות כמו: מכרים, חברים, משפחה, ביקורות באינטרנט, לקוחות קיימים, לקוחות לשעבר, סטודנטים (שידועים כצרכנים של שירותי הובלות) ועוד ויכולות גם להביא לכם פרטים שלא יכולתם לדעת בלי לפטפט עם כמה אנשים, כמו: השירות שהתקבל לעומת השירות שהובטח, עמידה בזמנים, טיפול בתלונות, מחירים וכו'.

7. השוו מחירים – שוק ההובלות הוא רחב ועמוס ובשבילכם זה מעולה! בין מוביל למוביל החיסכון עלול להסתכל במאות ואפילו אלפי שקלים ולכן, הרימו טלפונים, גלגלו בגוגל ושאלו לעלות ההובלה כשאתם מקבלים המלצות ממקורות שונים! ולידע כללי הינה 5 פריטים פופולאריים בהובלות וטווח מחירי ההובלה שלהם:

8. ביטוח ואחריות – מובילים יש המון, בייחוד בעסק ההובלות הקטנות ופריטים בודדים. כיום, כל אחד שיש לו טנדר יכול להציע שירותי הובלות אך זה שכל אחד יכול להציע לא אומר שכל אחד יכול להבטיח לכם הובלה יעילה ובטוחה! ולכן חשוב שכל חברת הובלות שאתם חושבים לשכור תבררו לפני כן האם היא מבוטחת בחברת ביטוח.

אם החברה אינה מבוטחת, אתם עלולים להיקלע לקרב משפטי אשר יעלה לכם המון כסף וזמן עד שתקבלו את מה שמגיע לכם בנוסף, מלבד ביטוח שהוא חובה לכל עסק הובלות, רצוי שגם תבחרו חברה מומלצת שידוע שיש לה מוניטין טוב.

בד"כ חברה מומלצת וידועה, שיש לה מוניטין טוב ושלל לקוחות מרוצים תהיה יותר אחראית ויותר פתוחה בהקשבה לתלונות ומענות למקרה שיתעוררו בזמן התהליך – תמיד טוב לדעת שיש על מי לסמוך.

9. צוות מקצועי – בהובלות של פריטים בודדים ובפרט פריטים יקרים או בעלי ערך סנטימנטלי אסור להתפשר על צוות לא מקצועי. בהובלות של מכונות תעשייתיות, פסנתרים וכלי נגינה, תמונות, פסלים, פריטים שבירים וכו' חשוב שהצוות אשר יטפל בפריט יהיה מיומן ובעל ניסיון עם אותו פריט, אחרת הבעיות רק יבואו בצרורות!

שריטות, שפשופים, קרעים ועוד עשרות בעיות שונות שיכולות להתעורר עם כל פריט שלא התנהלו אתו נכון בהובלה! ולכן חשוב שתבררו מראש את הוותק והניסיון שאוחזים בו הפועלים אשר הולכים לבצע את ההובלה ולהוביל את הפריט שלכם בבטחה וביעילות!

10. טיפים קטנים להובלה יעילה – יש הרבה טיפים קטנים שיכולים לעזור לכם להפוך את ההובלה שלכם ליותר יעילה ואפילו חסכונית – הינה 3 טיפים עיקריים שמותאמים אישית להובלות קטנות:

שק קמח – לפעמים, יש הובלות של פריט אחד שלא צריך הרבה כללים ותשומת לב, כמו: מקרר (שעמיד ביותר בהובלות), ארון (שמפרקים וזהו), מכונתמייבש כביסה וכו' ולכן תמיד כדאי לבדוק בסביבה אולי מישהו בסביבה אולי גם מארגן הובלה שתוכלו להצטרף אליה! נשמע הזוי? ובכן הינה סיטואציה מתאימה: אם היעד להובלה הוא ליד אוניברסיטה גדולה או ליד מכללה מוכרת לדוגמא ובחודשים ספטמבר-אוקטובר או ינואר-פברואר תדעו שיש סיכוי טוב שאולי מהאזור שלכם ישנם סטודנטים שגם מבצעים הובלות לאותו אזור – שימרו על ראש פתוח ותוכלו לחסוך עד מאות אלפי שקלים!.

טיפ – בהובלות של פריט בודד לפעמים נוטים לחשוב שאם הוא פריט אחד, אין צורך בטיפ, ובכן לפעמים הובלה של פריט בודד כמו פסנתר יכולה להגיע ליום שלם! בייחוד עם מזמינים מנוף! ולכן שקלו לתת לצוות טיפ קטן כדי לסיים את ההובלה בסימן טוב, בד"כ הטווח הוא 50-100 שקלים.

התמקחות – בהובלות קטנות בד"כ מדובר אחד או שניים אנשי מקצוע שמתפעלים עסק עצמאי וקטן וגם אם לא, חשוב שתנסו להתמקח ולשאול לקוחות לשעבר בכמה הם השיגו את ההובלה, אל תתביישו אם גיליתם שהמחיר מופרז, מסקר השוואת המחירים שביצעתם, לבקש הפחתה במחיר והנחה! התמקחות בטוב טעם יכולה לחסוך לכם מאות שקלים שיכולים להיות מושקעים בטיפ או בהובלה נוספת!.

 

כמה עולה הובלת פריטים בודדים?

הובלת מקרר
250-350 שקלים

הובלת טלוויזיה
150-250 שקלים

הובלת תנור אפיה
200-300 שקלים

הובלת מכונת מייבש כביסה
200-300 שקלים

הובלת מיטה זוגית
250-350 (תלוי אם ישנה מעלית)

הובלת מזנון
300-500 ש"ח

הובלת פסנתרים
700-1,500 ש"ח
(תלוי במעלית ומיקום)

הובלת מקפיא תעשייתי
400-500 ש"ח

הובלה לסטודנטים
500-2,000 ש"ח

ט.ל.ח